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コロナ以降の化粧品開発の方向性! New cosmetic development trend after Covid!

コロナ以降に化粧品ビジネスは大きく様変わりしました。インバウンド需要は消失し、外出の自粛やマスク着用によるメイクの変化など化粧品ビジネスも瞬時の対応が必要となります。クリオスではロサンゼルスの業務提携している会社から米国市場で流行っている商品や原料などの情報が送られてきます。いち早く変化に対応しアジアへ輸出可能な化粧品や国内で未発売の新規需要商品をご提案いたします。2022年10月末現在の累計製造個数は約610万本(弊社調べ)です。

Cosmetic industry changed drastically after Covid-19. Less inbound travelers, staying home and, with the change of makeup from wearing facial masks influenced the cosmetic industry to adapt to the new environment. CREOHS receives information about the popular products and ingredients in the U.S. market from our business alliance company in L.A. We will adapt with the new environment and export new cosmetics and products that are not sold domestically as soon as possible. The current, end of October 2022, total number of manufactured items were 6.10 million (in-company research).